Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Tck Madde 103 Saçmalığı

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • Tck Madde 103 Saçmalığı

    18 yaşındaki biri ile 14 yaşındaki biri ilişki yaşarsa bu tck'ya göre suçtur,tecavüzdür.Peki tecavüz nedir? Cinsel ilişkide iki kişininde rızası olmadan bir tarafın diğer taraftan "zorla" faydalanmasıdır. Ama devletimizin yasalarına göre kızın rızası olup olmaması veya şikayetçi olup olmaması hiç bişey değiştirmez. 15 yaşından küçük birey mahkemede yalvarsa bile ben isteyerek yaptım kimseden şikayetçi değilim pişman da değilim diye bu eylem yasalarımıza göre suçtur.

    Birde şöyle bakalım 15 yaşını tamamlamış bi kız 65 yaşındaki bi adamla birlikte olursa ve rızası varsa bunun hiç bir suç teşkil eden yanı yoktur. şimdi gelin pedofili nedir ona bakalım.
    Pedofili ya da sübyancılık, yetişkin bir kimsenin ergenlik öncesi çocukları veya ergenliğe yeni girmişleri cinsel açıdan çekici bulması ve cinsel eğiliminin çocuklara yönelik olmasına neden olan psikoseksüel rahatsızlık.(wikipedia)

    İşte asıl noktaya geldik şimdi tüm kızlar aynı yaşta ergenliğe girer mi ? Kimi kız vardır 9 yaşında ergenliğe girer 14 yaşında gayet olgun genç kız gibi gösterir ve zeka,anlayış kabiliyeti olarak gayet gelişmiştir. Kimi kız vardır 16 yaşında ergenliğe girer liseye gitmesine rağmen görünüş ve beyin anlamında çocuktur. Olayların gelecekteki fiili sonuçlarını kavrayamaz.

    Tck madde 103 nasıl uygulanıyor?
    15 yaşından küçük biri 18 yaşından 1 gün bile büyük biriyle rıza ile ilişkiye girerse, şikayetçi olmasa bile onunla ilişkiye giren kişi suç işlemiştir en az 8 yılla başlamak üzere 15 yılı geçebilecek kadar ceza veriliyor 18 yaşını geçen kişiye.

    Tck madde 103 nasıl uygulanmalı?
    18 yaşından küçük olan bir kişide öncelikle rıza aranmalı eğer rızası varsa zaten ortada bir tecavüz yoktur.Tecavüz olmadığı için ceza direk yarı yarıya düşmeli. (He yok reşit olmayan kişinin rızası kabul edilemez diyorsanız ozaman bu kişinin mahkemedeki beyanlarının da hiç bir geçerliliği yoktur.) Daha sonra eğer birey reşit olmadığı için olayın gelecekteki fiili sonuçlarını kavrayamayacağı düşünülerek pskolojik testlere sokulmalıdır. konusunda uzman pskologlar tarafından incelenen birey eğer olayın gelecekteki fiili sonuçlarını kavrayabilecek ruhsal olgunluğa sahipse yani gerçekten bilerek ve isteyerek yaptıysa kişiye ceza verilmemeli. çünkü dediğim kimi 14 yaşında kız var istisnai durum olsada 20 yaşındaki kızdan daha olgun gösterebiliyor ve zeka olarak da olgun olabiliyor. (zaten böyle olaylarda adı geçen kızların geneli böyle, kimse çoluk çocukla ilişkiye girmiyor)

    Tck'nın olaya bakışı bir kız 15 yaşından küçükse isterse 18 yaşına gireli 1 gün olan biriyle beraber olsun, beraber olduğu kişi çok ağır suç işlemiştir. Cezası 8 ila 15 yıl arasındadır. Ama eğer oğlan 18 yaşına girmesine 3-5 gün varsa yani daha reşit olmamışsa ortada bi suç yoktur. Çünkü reşit değildir. Böyle bir saçmalık olabilir mi ? Bir insan bikaç günde,ayda ne kadar değişebilir? Ayrıca pedofilinin tanımında " yetişkin bir kimsenin ergenlik öncesi çocukları veya ergenliğe yeni girmişleri cinsel açıdan çekici bulması" pedofili olarak tanımlanmıştır. Her 15 yaşından küçük kişi aynı anda mı ergenliğe giriyor? veya aynı fiziksel ve ruhsal olgunluğa mı sahip ? 14 yaşındaki kızla 40 yaşındaki adam cinsel münasebette bulunsa tamam bu pedofilidir. Ama 18 yaşındaki çocuktan yani daha yeni reşit olmuş bir bireyden ve 14 yaşındaki başka bi çocuktan bahsediyoruz. Arada zaten yaş farkı az ve kız oğlandan biraz daha erken ergenliğe girip daha önce olgunlaştıysa bunlar zaten hemen hemen aynı olgunluğa sahiptir ve aynı nesil sayılır. Kızın rızasıyla yaptığı bi eylemden dolayı oğlana 15 seneye varan cezalar veriliyor. Bu şekilde ceza alan bir sürü kişi var.Saçmadır. Ayrıca devlet insanların cinsel yaklaşımlarına karışacaksa homoseksüelliği de suç kapsamına alalım ozaman. Ayrıca bu tarz olayların çoğunda kızın bir mağduriyeti olmadığı halde devlet kızı mahkemelerde süründürerek resmen tecavüze uğramış mağdur modeli ruh haline sokuyor, kızın özel hayatını ifşa ederek özellikle küçük şehirlerde kızı sokağa çıkamayacak hale getiriyor ve birlikte olduğu erkeğe ceza vererek kızı kendisi mağdur ediyor. Kızla erkek evlense bile seneler sonra adamın yargıtaydan dosyası geliyor cezaevine giriyor adam. Suçu ne ? Karısına tecavüz etmek(!) Bu çok mantık dışıdır. İnsanların özgürlüğünü kısıtlamak bu kadar saçma nedenlere dayanmamalı. Yasadaki bu yanlışlık,çelişki'nin ivedilikle kapatılması gerekir.
    Konu GreyPink tarafından (https://www.hukukforum.com/member/14689-greypink Saat 25.11.2013, 06:25 ) değiştirilmiştir.
YUKARI ÇIK
Hazırlanıyor...
X